Prochedary
Admin

20 topics
126 posts

IGN: Prochedary
By Prochedary » Před 20 dny
Dnes ráno od 5 do 6:30 probíhala dlouho odkládaná údržba databáze. Vše probíhalo jak mělo, až na poslední fázi. Při změně konfigurace VPS bohužel došlo ke smazání IPv4. Kontaktoval jsem ihned techniky z hostingu Hicoria.com, aby to opravili.

V 11 hodin, kdy už byla opravena chyba, tak proběhl restart VPS. Při zcela obyčejné věci se ale z nějakého nepochopitelného důvodu udělal rollback databáze. Netuším, jak moc se to vrátilo zpátky. Jestli je to den nebo i více. Vše co jsem ráno přesouval, tak jsem musel udělat znova. To by ale nebylo to nejhorší, kdyby to nevrátilo i databáze se statistikami miniher. Server jsem doopravil a spustil ve 12 hodin.

Bohužel nemám zálohu, abych Vám statistiky vrátil zpátky. Do teď na daném VPS neběžely životně důležité databáze a nedodělal jsem automatické zálohování.

Omlouváme se za nedostupnost serveru a hlavně za zmizelé statistiky. Rollback statistik se konkrétně dotkl SkyWars, KitPvP, TheBridge a SpeedBuilderu.

Prochedary

x 1

Každý pracovní den od 19:00 do 20:00 řeším maily, zprávy, platby, žádosti a stížnosti hráčů.

adamek123cz
Uživatel

0 topics
1 posts

IGN: adamek123cz
By adamek123cz » Před 20 dny
Ahoj, psal jsem na spoustu serverů ale nikdo mi neodpověděl, po roce jsem si řekl, že si pujdu zahrát na survival a tam bylo napsaný že mam požádat a-t aby mi přesnul res, nikoho z AT jsem neviděl takže prosím všechny resky na jmeno adamek123cz přesunout. Díky
adamek123 (je to survival 1.12)

x 1

ManuallGamer
Uživatel

0 topics
4 posts

IGN: ManuallGamer
By ManuallGamer » Před 20 dny
Ahoj Prochy nevím zda si ty nebo někdo z AT nesmazali jeden z přidaných pluginů na survivalu 1.8 kdyžtak si to pak zkontrolujte (mluvím o TreeCapitatoru?                   -Poznámka na jedno kopnutí se strom pokácí jedna ze schopností ). Byl bych moc rád kdyby se vratíl zpátky používal jsem ho velmi často a měl jsem ho rád :D (♥).